Ia datang lagi

Ia datang lagi

jom hebohkan

Tuesday 17 November 2009

Pekerjaan Sangat Mudah (PSM)

Esok (18/11/2009) merupakan hari penentuan kepada Projek Sarjana Muda (PSM) yang telah aku lalui hampir dua semester. Pembentangan akhir di hadapan tiga orang panel penilai akan menentukan samada berbaloi atau tidak usaha keras yang aku lakukan selama ini. Secara jujur aku sangat berpuas hati dengan bantuan daripada penyelia PSM sehingga projek aku ini diterima untuk dibentangkan pada seminar peringkat antarabangsa bulan depan.

* poster PSM untuk pembentangan esok

Masa yang masih berbaki akan aku gunakan untuk mengingati fakta dan mengasah kembali kemahiran berucap untuk pembentangan esok. Pelbagai perasaan menghuni kini :
+ suka kerana akan menamatkan penat-lelah tiga tahun di kampus
+ gementar memikirkan persolaan daripada panel penilai
+ sedih mengenangkan sahabat rakan taulan yang perlu ditinggalkan bagi meneruskan perjuangan.

Walau apapun, doakan semoga aku berjaya dalam pembentangan esok. Aku juga tidak pernah lupa mendoakan kalian semua berjaya dalam apa jua yang sedang dilakukan.

Ingat! Jadilah manusia PROAKTIF yang PRODUKTIF.

1 comment:

Unknown said...

gud luck daus...


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com

Tazkirah : Al-Alaq (The Clot)


اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِي خَلَقَ

96:1 Proclaim! (or read!) in the name of thy Lord and Cherisher, Who created-

خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَق

96:2 Created man, out of a (mere) clot of congealed blood:

اقْرَأْ وَرَبُّكَ الْأَكْرَمُ

96:3 Proclaim! And thy Lord is Most Bountiful,-

الَّذِي عَلَّمَ بِالْقَلَمِ

96:4 He Who taught (the use of) the pen,-

عَلَّمَ الْإِنسَانَ مَا لَمْ يَعْلَمْ

96:5 Taught man that which he knew not.